Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΝΥΝ ΠΡΩΤΟΣΥΓΚΕΛΛΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ



ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΠΑΤΕΡΕΣ
π. Θεόκλητε, π.Νικηφόρε
εκφράζω την θλίψη και την οργή μου για όσα συμβαίνουν στην μητρόπολη σας.

Ο κάποτε πνευματικός μου π.Νικηφόρος Μανάδης, βλέπω ότι έχει τελευταία πάρει ρόλο "αρχιδήμιου".


Κάθε τι βέβαια έχει την αιτία του. 
Θυμάμαι ακόμη τις προσπάθειες του κάποτε, να συναντήσει τον Χριστόδουλο σε κάποιο μοναστήρι, να του δώσει το βιβλίο που τότε είχε γράψει, την κόντρα του με τον π.****** Τ******* (παραλήφθηκε το ονοματεπώνυμο αρχιμανδρίτη της μητρόπολης Φλωρίνης) γιατί διεκδικούσαν την ίδια μητρόπολη, τον ******* ******* (όνομα λαϊκού)  να ουρλιάζει -κατά την εξομολόγηση του- πόσο ανίκανος είναι ο π.******* (όνομα αρχιμανδρίτη)   και πόσο άξιος ο π.Νικηφόρος, και φυσικά δεν πήρε κανείς σας τον δεσποτικό θρόνο.


Ειλικρινά ντρέπομαι να βλέπω τον άλλοτε πνευματικό μου να έχει τέτοια όψη.
Να  μου λέει στο τηλέφωνο -όταν του τηλεφώνησα είναι αλήθεια μετά από χρόνια, λίγο μετά την σύνοδο της Κρήτης- ότι τάχα δεν ξέρει τίποτε για τις αποφάσεις της, αλλά όπως φάνηκε εκ των υστέρων από τη συζήτηση μας ήξερε, και να μου λέει ότι τάχα κι ο πάτερ Αυγουστίνος αποκαλούσε στην ΣΠΙΘΑ τους παπικούς "εκκλησία".
Αυτό είναι το συμπέρασμα σου πάτερ από τόσες ΣΠΙΘΕΣ που διάβασες; Ότι ο π.Αυγουστίνος τις αποκαλούσε "εκκλησία" άρα αναγνώριζε τους αιρετικούς ως "εκκλησία"; Δεν ντρέπεσαι πάτερ Νικηφόρε; 


Και τελευταίες ημέρες και μήνες παρακολουθώ τα τελεσίγραφα και τις απειλές σας προς τα 2 μοναστήρια.
Γίνατε ίσως η μητρόπολη με το χειρότερο "βιογραφικό" στις διώξεις πατέρων.
Μπορεί τυπικά να είστε διάδοχοι του π.Αυγουστίνου αλλά επί τοις ουσίας είστε οι χειρότεροι διώκτες του φρονήματος του. 

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.

Σταυρόπουλος Μιλτιάδης



ΥΓ. Τα "σεβάσματα" μου και στον ηθικό αυτουργό, τον π.******** (αναφέρεται το όνομα μητροπολίτη).