Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Ο πρόεδρος των τραβεστί απειλεί με μήνυση τον Βασίλη Τσιάρτα! ΠΟΙΟΣ ΕΞΥΠΝΟΣ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ;


c4ca4238a0b923820dcc509a6f75849b-111-810x426.jpg

Ο πρόεδρος των τραβεστί απειλεί με μήνυση τον Βασίλη Τσιάρτα επειδή δεν θέλει 15χρονους τραβεστί!
Ο πρόεδρος του Σωματείου Υποστήριξης Διεμφυλικών, Μαρίνα Γαλανού, απειλεί τον διεθνή ποδοσφαιριστή και πρωταθλητή Ευρώπης Βασίλη Τσιάρτα με μηνύσεις για την πρόσφατη του δήλωση σχετικά με το νομοσχέδιο αλλαγής φύλλου και σχολιάζει την στάση της Εκκλησίας.
Με ανάρτηση της στο προφίλ της στο facebook η κ.Γαλανού αναφέρει πως :
«Τα σχόλια μου έχουν τελειώσει. Από εδώ και πέρα, όποιος/α διανοείται ότι έχει δικαίωμα να κακοποιεί με ρατσιστικό λόγο μίσους τους τρανς ανθρώπους, θα κληθεί να δώσει απαντήσεις ενώπιον της Δικαιοσύνης. Ο κύριος Τσιάρτας, ας αναζητήσει έναν καλό δικηγόρο.»
Εύχομαι οι πρώτες αλλαγές φύλου να γίνουν στα παιδιά αυτών που ψήφισαν αυτό το αίσχος. Να δω με τι καμάρι θα κυκλοφορήσουν.
Υ. Γ
Νομιμοποιήστε κ τους παιδόφιλους να ολοκληρώσετε τα εγκλήματα.
Ενώ επανήλθε στο θέμα με δυο δηλώσεις ακόμη :
1. Σχετικά με κάποιους που μου στέλνουν μηνύματα στο inbox μου χωρίς να είναι φίλοι μου κ μου λένε τι πρόβλημα έχω με τους gay κ τα ομόφυλα ζευγάρια έχω να τους πω το εξής: Ο καθένας μπορεί να έχει τις προτιμήσεις του είτε άντρας είτε γυναίκα κ το σέβομαι απόλυτα. Για μένα όμως ζευγάρι είναι μόνο ένας άντρας κ μια γυναίκα , οι υπόλοιποι είναι ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ. Όσους γάμους όσες παρελάσεις κ οτιδήποτε άλλο κάνουν δε πρόκειται να το δεχθώ ως φυσιολογικό. Με ξεπερνάει βέβαια το οτι θέλουν να έχουν κ παιδιά όπως επίσης κ το να βγαίνουν δημόσια να το επιδεικνύουν . Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ο,τι θέλει. Κ αυτά τα οτι όποιος δε συμφωνεί είναι ρατσιστής κ διάφορες τέτοιες αηδίες να πάνε να τα πούνε αλλού. Υπάρχει πέρα απ´την αισθητική του κάθε ανθρώπου κ η αξιοπρέπεια. Ο θεός έπλασε τον Αδάμ κ την Εύα. Τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση.
2. Βιαστήκατε κάποιοι να παρερμηνεύσετε την αναφορά που έκανα για τους παιδόφιλους με αφορμή την αλλαγή φύλου απ´τα 15. Φυσικά κ δεν γίνεται σύγκριση απλά με την φόρα που έχουν πάρει κ νομιμοποιούν τα διάφορα αφύσικα μένει να δούμε κ αυτό με τους παιδόφιλους.