Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017

Ο αποκλεισμός των αγωνιστών από τον κόσμο και αποξένωση των οικουμενιστών από τον Θεό

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΗ "ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ" ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
ΘΕΜΑ: Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΚΑΙ Η ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ


Αγαπητοί,
Στις ημέρες μας γίνεται πολύς λόγος για μία "συνάντηση", τη συνάντησή μας με τον ΑΛΛΟΝ άνθρωπο, τον αλλογενή ή ετερογενή αλλά και τον αλλόθρησκο ή ετερόδοξο! Η υπόθεσή μας δεν θα ήταν τόσο δραματική αν α) τα λόγια αυτά τα έλεγε ένας νέος δάσκαλος μέσα στο διευρυμένο πολυπολιτισμικό μας σχολείο ή κάποιος κυβερνήτης του τόπου ή της χώρας μας και β) ως τόπος συνάντησής μας με τον άλλον ήταν απλά μία σχολική μονάδα ή ένας οίκος σαν τον Λευκό Οίκο, ή κάποια Πρεσβεία, και τα όμοια... Δυστυχώς!
Όμοιες σκέψεις και θέσεις για τον "άλλον" εκφράζουν μέσα στο σχολείο της Εκκλησίας μας τόσο οι διδάσκαλοι όσο και οι κυβερνήτες αυτής, δηλαδή οι επίσκοποι! Δυστυχώς! Ο τόπος συνάντησής μας με τον ΑΛΛΟΝ θα πρέπει υποχρεωτικά να είναι Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ... Ήμαρτον Κύριε, ήμαρτον, ήμαρτον!
Θυμίζω και πάλι τα πρώτα ενθρονιστήρια λόγια του νέου Μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου που είπε προς τον κλήρο και τον λαό της επισκοπής του εν σχέση με το "είναι" και τον "λόγο" της Εκκλησίας (που ο ίδιος φυσικά και λογικά φαντάζεται)! Η Εκκλησία, είπε, πως είναι "εργαστήριο ανθρωπιάς", και ότι "ο λόγος για τον οποίο ερχόμαστε στην Εκκλησία είναι κατεξοχήν η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ. Επιθυμούμε να συναντηθούμε με τον ΑΛΛΟΝ, αλλά με κάποιον ΤΡΟΠΟ που υπερβαίνει την καθημερινότητα. Ερχόμαστε στην Εκκλησία για να γίνουμε πιο ανθρώπινοι, για να διαρρήξουμε τους όποιους δεσμούς μας με κάθε τι που στέκει εμπόδιο για τη συνάντηση και την επικοινωνία μας με τον ΑΛΛΟΝ" (ενν. είτε αλλόθρησκο είτε ετερόδοξο)" [1]. Από τα λόγια του ιεράρχη ήδη σχολιάσαμε σε προηγούμενο άρθρο ότι:  η Εκκλησία και οι διδάσκαλοι αυτής κάνουν λόγο α) για τον "πλησίον" που ζει στα μέρη μας και β) για τον "ξένο" άνθρωπο που επισκέπτεται τον τόπο μας, και όχι για τον "άλλον"! Με την βοήθεια δε του αγίου Επιφανίου καταλήξαμε πως ο μόνος "πραγματικά ξένος" είναι ο Ιησούς Χριστός "γιατί ήλθε εδώ από μακρινή χώρα για να σώσει τον άνθρωπο που αποξενώθηκε από τον Θεό. Γιατί κατέβηκε στη σκοτεινή γη για να ανεβάσει τον ξένο. Δος μου αυτόν τον ξένο, γιατί αυτός είναι ο μόνος -πραγματικά- ξένος" (Αγίου Επιφανίου,αρχιεπισκόπου Κύπρου/4ος-5ος αι.)! Αυτό που μένει τώρα είναι να καταθέσουμε λίγες σκέψεις και ορισμένες εικόνες σχετικά με το "διαρρήξουμε" του νέου επισκόπου Καβάλας.
Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ"Δός μοι τοῦτον τὸν ξένον, ὃν Ἑβραῖοι τῷ φθόνῳ ἀπεξένωσαν κόσμῳ" (Αγίου Επιφανίου) 
Αδελφοί, ο αποκλεισμός των ανθρώπων (που αγωνίζονται για την φανέρωση της σωτήριας Πίστης) από τον κόσμο είναι μία παλαιά υπόθεση που χτυπά ακόμη και τον Ιησού χριστό όπου οι ομοεθνείς Του τον αποξένωσαν από τον λαό με τις γνωστές κατηγορίες μα κυρίως με αυτήν που ακούει στο όνομα "βλασφημία" λόγω ότι έκαμνε τον Εαυτό του ίσο με τον Θεό Πατέρα... Μιλώντας για ξένα πράγματα και θεάματα ο Ιησούς μετά του αγίου Νικοδήμου καταλήγει: "Αληθώς σου λέγω, ότι εκείνο που γνωρίζομεν καλά, λέγομεν· και αυτό που είδαμεν μαρτυρούμεν. Κάθε τι που λέγομεν είναι η απόλυτος και καθαρά αλήθεια. Και όμως σεις δεν δέχεσθε την μαρτυρίαν μας. Εάν σας είπα διδασκαλίας θείας, αι οποίαι σχετίζονται με όσα συμβαίνουν εις την γην και είναι επομένως εύκολον να τας εννοήσετε και όμως δεν τας πιστεύετε, πως, εάν σας είπω υψηλάς αληθείας, που αναφέρονται στον επουράνιον κόσμον, θα τας παραδεχθήτε και θα τας πιστέψετε;" (Ιωαν. 3, 11-12).
Αδελφοί, έχετε ακούσει πώς ονομάζει ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος τους αιρετικούς επισκόπους προ καταδίκης αυτών; "Οι άγριοι των Εκκλησιών Κυβερνήται"! Μιλάει ο άγιος του Θεού για το θράσος τους λόγω ότι "με μανίαν προσπαθούν να καταλάβουν το ένα έπειτα από το άλλο τα οχυρά της Εκκλησίας (ενν. τις μητροπόλεις)! Τα παρακάτω όμως λόγια του είναι πλέον διαφωτιστικά: "Μας έχει καταλάβει διωγμός, τιμιώτατοι αδελφοί, και διωγμός βαρύτατος. Διότι καταδιώκονται οι ποιμένες, διά να διασκορπισθούν τα ποίμνια... Παντού ακούγεται ο θρήνος των οδυρομένων και εις τα σπίτια και εις τα δημόσια μέρη, δι' όσα πάσχουν... Στενάξατε λοιπόν δι' όσα μας συμβαίνουν, διότι ο Μονογενής Υιός το Θεού βλασφημείται, και δεν υπάρχει ΕΚΕΙΝΟΣ που θα αντιλέξη. Το Πνεύμα το Άγιον αθετείται, και ΕΚΕΙΝΟΣ που είναι εις θέσιν να αποδείξη την πλάνην αποδιώκεται" (Επιστολή 243η)...
Αλήθεια αδελφοί, πόσο μεγάλη είναι Η ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ; Δυστυχώς! Πολύ μεγάλη, μιας και δεν πρόκειτε για αμαρτία (ενν. παράβαση Νόμου ή Εντολής) αλλά για βλασφημία λόγω του ότι αθετείται όχι ο ένας ή ο άλλος αλλά ΕΚΕΙΝΟΣ, Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ, όχι άνθρωπος αλλά ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ, και όχι μόνον!
Αλλά "Δόξα τω Θεώ"!
(Συνεχίζεται)

Μετά τιμής
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
Εκπαιδευτικός ΠΕ11